Santral Seslendirme Metinleri

Ana Sayfa  »  Hizmetler  »  Santral Seslendirme Metinleri

Santral seslendirme metinlerinde verim almak isterseniz, öncelikle gerçek ihtiyacınızı belirlemeniz gerekiyor. Ardından bu konuda profesyonel anlamda metin yazarlarımıza kendinizi emanet edebilirsiniz.

Tek tip metin yazarlığından ziyade hem ihtiyacınıza uygun anons metinleri yazıyoruz hem de kurumsal kimliğinizi destekleyecek sunumlar yapıyoruz. Santral Seslendirme metinleri nasıl olmalı? Örneğin ; 

Sibel Seslendirme, hoşgeldiniz. Aradığınız kişinin dahili numarasını biliyorsanız lütfen tuşlayınız. Bilmiyorsanız, Destek için 2 Seslendirme için 3 Prodüksiyon için 4 Muhasebe ve finans için 5 Operatör için lütfen bekleyiniz veya 0’ ı tuşlayınız.

Başka bir santral seslendirme metni;

112 Acil Çağrı Merkezine hoş geldiniz. Dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız. Bilmiyorsanız operatöre bağlanmak için lütfen sıfırı tuşlayınız.

Çok kısa bir metin. Acil bir durum olduğu için arayan kişinin hızlıca operatöre bağlanmasına destek verecek pratik bir santral anons metni.

Bu şekilde arayan kişiyi kolaylıkla aradığı kişiye yönlendirebilirsiniz.

Unutmamanız gereken çok önemli bir detay var: Arayan kişiyi hatta fazla bekletmemek gerekiyor. Bu yüzden aradığı kişiye ulaşmasını kısa zamanda sağlamalısınız. Kendinizi düşünün, bir kurumda yetkili biriyle görüşeceksiniz ve oradan oraya savruluyorsunuz: çok gergin bir ortam oluşturacaktır. 

Kısa sürede aradığı kişiye ulaşmasını istiyorsanız arayan kişiyi sekreterinize aşağıdaki cümleler ile ulaştırabilirsiniz. 

Sibel Seslendirme, hoşgeldiniz. Aradığınız kişinin dahili numarasını biliyorsanız lütfen tuşlayınız. Bilmiyorsanız operatör desteği için lütfen 0’ ı tuşlayınız. 

Pratik bir santral anonsu metni

Mesai dışı anonsları karşılama anonsları kadar bizce değerlidir. Mesai dışındayız, ifadesinden sonra mutlaka arayan kişiye yeniden arayacağı saatleri ve günleri belirtmek gerekmektedir. Yine bu konuda size bir örnek vermek isteriz.

Sibel Seslendirme, hoşgeldiniz. Şu anda çalışma saatleri dışındayız. Bize hafta içi her gün 9-18 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. Acil destek talepleriniz için [email protected]’ den ulaşabilirsiniz. Bizi aradığınız için teşekkür ederiz. 

Bekletme anonsları, bilgilendirme açısından yine değer verdiğimiz anonslardır. Bunlar ile ilgili kısa acil bilgi bekleyen kişinin zaman kaybetmemesi adına önemlidir. Santral Seslendirme metinlerini hazırlarken mutlaka empati kurmalısınız. Bekleyen siz olsanız, nasıl bir bilgiye ihtiyacınız var?

Aradığınız kişi meşgul, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz. Aradığınız abone şu anda cevap vermiyor, lütfen sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakınız.

İNGİLİZCE SANTRAL SESLENDİRME METİNLERİ

Evrensel dil olması açısından santrallerde genellikle ikinci bir dil olarak İngilizce metinler hazırlanmaktadır. Dilerseniz direk bir karşılama anons örneği paylaşalım sizinle… 

Welcome to Sibel Seslendirme İf you know the extention number please dial, İf not, Please press 2 for sales, Please press 3 for finance, Or please press zero fort he operator Thank you for calling Sibel Seslendirme

Santral seslendirme metinleri aşamasında firmamızdan destek alabilirsiniz. Sibel Seslendirme’ nin profesyonel metin yazarlarıyla mutlaka tanışın!